neljapäev, 25. august 2011

tere päike

Tere päike!!  Jälle on ilus päikseline augustikuu ilm... kui mõnus.. eile käisime oma järvekeses  ujumas  ja luiged vaatasid meid  sellise pilguga, et  "varsti lendame ära".... kuid aega on.. ärge  kiirustage.... harjutage veel oma  tiibu...  noored ju veel nõrgakesed...sest  sinnani on veel aega kui võib öelda "luged läinud -  lumi taga"
Aga öösiti on kaste maas ja  lillekesed hakavad  juba kaotama  osa oma ilust, isegi kartulite varred  tõmbusid pruuniks... aga mulle sügis meeldib!!!   Mulle meeldib kui sügise tuleb
                                                           ja kui vaibund on lindude koor
                                                           kui looduse ilu kõik sureb
                                                           ja vihaselt mühab tuul....
                                                            ...siis tärkab mus igatsustunne...
              
..ma ei tea miks sügis oma nostalgiliste meeleoludega on mulle mõnus  ja ma armastan ka rohkem minoorseid laule.. saan kuidagi ennast välja elada.... või siis  kaunis kevad  ja hästi lõbusad laulud...
Mu ämm oleks sellel aastal saanud 100 aastaseks, aga ta  on kahjuks lahkunud... ta lapsed tahavad teha väikse raamatukese kõikidest järeltulijatest.. sest tal on neid palju ... oli 9 last (tütar ja 8 poega) Pojad on kõik kõrgema haridusega, kuigi ise töötas ta kolhoosis ja äi  töötas telefoniliinidega. Lapselapsi on neil palju ja ka minu omad nende seas.. saatsin mõned pildid meiliga.. panen ka siia mõne
                                                             
                                               mina minia, tütre ja mammuga
kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar