esmaspäev, 22. august 2011

Toilast tagasi

Toilas käimine oli põnev! Seal sai  lausa ekstreemsporti teha- ujuda 13kraadises vees ja  mereni jõudmiseks pidime tohutu trepi läbima. aga sai soojendust vähemalt enne  ujumist- käisime kolmel päeval.. sis  jälgisime  purjeregatti... oli ääretult tuuline
                                                              kogunemine
laine oli nii tugev, et ainult julgemad läksid

                                                   merel


  Ja siis oli  prominadil jalutamine ja  kontserdi kuulamine.. vähemalt  3 korda laulsime "Eestlane olen.."  kõik püsti.  Linna ja  Ilus laulsid tõesti võimsalt.. kontserdi lõpetasime kätest kinni hoides lauluga "Mu isamaa armas"  Tohutu kokkukuuluvus  ja tugev aura oli kõigi vahel, mõnel olid pisarad silmis isegi Ivo pühkis silmi... kulminatsioon oli võimas!!!  Sain elamuse... Toila hakkas meeldima, olin seal esimest korda.. nii armas...




                                                       aseri orkester
  Äldiselt muljeid palju, ei jõuagi kõigest kirjutada.
HOMME TULEVAD MULLE VEEL KÜLALISED  osa on endised  koleegid ülikooli põevilt.. ootan.. ei ole und.. mõtlen kuidas vastu võtta.. kui vihma sajab.. ei mahu  10 inimest tupa.. ka suvemajakese ajas tuul uppi.. eks näib .. kui kuidagi ei saa.. siis ikka kuidagi saab.. aga orhideed on oma kauniduses mu laual...ilus...ilus..ilus..
head ööd.. head ööd..




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar