teisipäev, 16. august 2011

maalid

Ma ärkasin hommikul ja  silme ees kohe ilus maal ühe austraallanna Sue (mu tütre sõbranna) maalitud... kui ta mulle selle kinkis, siis paningi suvilasse voodi kohale, et ärgates näeksin - rohi on  helelilla ja kaunid kasetüved  metsa ja taeva foonil -  jee  minule meeldib, tekitab mingi unistava meeleolu..... kui ma aga aknast välja vaatan, siis sealt vaatavad mulle vastu punased õunapõsed õunapuul....mõnsa
Linnas aga on mu voodi kohal Uiga maal krüsanteemidega (valged lilled rohelisel taustal), kuigi Uigal on kõige rohkem Pühajärve vaadetega  maale (ma olen ta näitusel käinud). Linna magamistoas on veel üks maal rohelistes värvides - mets, kaugele ulatuv järv...ilus kevadine vaade (Altosaare oma) ja muidugi Arraku  akt repr. (kuhu see ikka mujale sobiks)  Nii ma siis elan looduse ja maalide keskel. Linnas on meil L-ga suure maja alumine korrus... maja on tänavast eemal aias, kus kasvavad kased, püramiidtamm,  väiksed männid, sirelid , jasmiinid jne. Maale on muidugi veel - aga koguks seda  nimetada ei saa... on ka ühe siberikaaslase maalid- ta on  samuti  Pühajärve maalinud....aga kõige ilusamad on ta maalidel siiski  männid-need on nii ehtsad... Oh Siber.. Siber.. ka sina tulid mulle meelde - mu  lapsepõlves üleelatud kannatuste ja rõõmudega... kirjutasin sinust ka väikesed jutukesed  "Lapsena Siberisse", "Tüdruk Siberist" ...sinuga olin 7 aastad seotud ja seda ei saa muuta.... ega  unustada...
                                                     pildil on ka poja kingitud roosid

Noh, head aega kallid blogijad

1 kommentaar: