laupäev, 27. august 2011

lõbus

Trallallaaa- trallallaa  küll on lõbus elada!!!! Vaja synnadele  minna.. mul on alati hea meel kui oma lähedaste või sõprade synnal käin.. saan emotsionaalset kontakti.... annan või võtan energiat.. vastavalt vajadusele..tunnetan sõprade olemasolu  .. kuulen nende  rõõme-muresid  ja saan veel laulda  ja meil on kombeks ka musitseerida...  varsti lähen sellisele synnale, kus on klaver  ja  sünnipäevalaps ehk mängib midagi hingele.. minu isa mängis klaverit kui ma väike olin ja ta süles istusin ja siis me koos laulsime, mina oma peene lapsehäälega ja tema  jämedamalt (nagu ikka mehed)  Isa lemmiklaul oli "Seak kus rukkiväli.."  ja siiani ma armastan seda laulu rukkiväljast ja lapsepõlvekodust....ja isa klaverimäng on sägavalt sööbinud mulle mällu... onu mängis viiulit...seda ma ära ei õppinud  aga klaveril  tänu akordionimängu oskusele ma ikka mõne kolmetuuri looga oma laulu saadan.. olen väga lauluarmastaja... see on minule  hingetoit.. täna õhtul lähme sinna, kus väga ilusati mitme häälega lauldakse.... mu ühe empaatsema sõbranna malle  synnale, L tuleb ka...aga praegu siis klaverit kuulama  ja ise ka  peab midagi tegema... ma vast loen ja laulan armastusest.... see on üks imekaunis tunne ja õnnelikud on  need , kes seda oskavad teha... tunda.. nautida
                                               tennist võib ka armastada

kalli kalli  ja  päikest kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar