laupäev, 6. august 2011

synna

Sünnipäeva hommik ja päikest ei ole?  Ega ometi sadama hakka? Ilmajaam ei lubanud ju Tartusse vihma...
Kui sajab on probleem, kõik ei mahu ju tuppa  ja  muusikmees ei sa vihmaga esineda...... vast ikka  ei saja.. oh seda ilmakest küll.. mul läks hirmuga unigi ära  kui aknast välja vaatasin... aga õhtul oli juba tuul läänest...seda võis arvata---- aga  ilm.ee ei näita ju vihma?   Tavaliselt on nii kui kuidagi ei saa siis  ikka kuidagi saab hakkama...
..aga tere hommikust kõigile.. soe augustikuu hommik  ja täna näen  oma sõpru, lapsi (ainult tütar ei saa tulla), milline rõõm... ma armastan inimesi ja tunen suurt rõõmu koosolemisest... Arvik ja Sakrik  tulevad ikka (nad on mul  kuningriiklased).. näen neid aastas korra, aga seda suurem rõõm! Kahju, et Katrin tuleb hiljem...
Tahaks laulda, et  "..aga päike praeg, astub kõrbelaev.." aga ei - see ei sobi täna..
Aed särab oma kauniduses, ja lilled..lilled..lilled, isegi lõunast tootud ajavad juba oma õiekobaraid...ehk tuleb päike neid  ka tervitama... kõik on veel võimalik..
Õhtul käisime oma järvekeses, vesi on juba  kargemaks muutunud.. aga nii mõnus on pea ees alasti  vette hüpata ( see lõbu on mul pärit juba Siberist, mu karmist lapsepõlve saatusest)....kui mõnsa...oleme seda teinud aastaid enne magama minekut õhtuti...
Ilusat päeva kõigile!
Mu sünna  ootus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar