esmaspäev, 15. august 2011

ilus päev

Täna oli ilus päev ja olin väga töökas.. jõudsin pohlamoosi keeta, maasikad korda teha ja väetist neile anda, naabrimammale pange martsipane viia, lilli ümber istutada,  küüslAUGUD, OAD HERNED KORISTADA KUIVAMA JNE. muidugi ka roosid kobestada ja väetada.. rohkem ei jõua  .. aga  õhtu nii soe ja meeldiv.. käisime ka oma järvekeses ujumas ja luikesid tervitamas... oi nad on uhked ja ilusad linnud...ei olnud moblad kaasas.. oleks neid pildistanud...järgmised päevad ei olegi aega kodus olla...homme lähen nõu pidama kohvikõhtute suhtes, vaja mingi ansambel vist seekord kokku panna, oli naljakaid ettepanekuid.. tahame nagu vanemaid sotse kaasata, et oleks koht kus koos käia jne. ..ülehomseks kinkis poeg piletid Hansahoovi etendusele.. siis  on ühe sõbranna sünna, laupäeval tahame minna mereäärde, seekord  Toila kanti.. seal toimub ka kontsert... telgitame  paar päeva..
Soome sõit jääb ära...kahju.. kuid  muid tegemisi palju.. ja läheneb sügis.. üks minu lemmik aastaaegadest..... varsti  "Sügiskuu metsas on käes, varakult hämardub päev.."Eriti kaunilt kirjutab sügisest Pus`kin... tema luuletustes ma lausa hingega tajun sügise olemust ja silme ette tulevad  kuldsetes värvides pildid....Eestis on september veel roheline ja suurem lehtede langus on oktoobris.. aga meie püramiidtamm ei lasegi  vahel lehti maha enne kevadet.... loodus on imeline.... ja sügis  kõige imelisem....on ka selline kurb laul sügisest  "Mulle meeldib kui sügise tuleb ja kui nutavad kõik raaguspuud, mulle meeldib kui langevad lehed ja kui vaibund on lindude laul, kui närbuvad viimased õied ja elu on uinunud.." kurb aga ilus...
Aga praegu on veel august oma sumedate ja hurmavate öödega ..ja lilled ja  puuviljad... ja mul kasvab ka väike melon.... saan ehk maitsta teda..
kalli-kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar