teisipäev, 16. august 2011

Vahemere iludus

                                                                   kanna

Ai-ai-ai-aaaa...kui ilus!!!    Vahemere kaunitar alustas oma õitsemist.. üks õis läks juba lahti.. soe ja päikseline ilm panevad ta õitsema.. istutamisega  jäin veidi hiljaks...aga ta õitseb  ja mul on veel väiksemaid taimi, kes tahab?Talvel hoian teda jahedas toas ja harva kastan.
  Oi  mul on ka melonil 2  melonit küljes, eelmine  soe suvi pani lõunamaa taimi kasvatama ka Eestis, näis-näis  mis neist saab.. Kas keegi teab selle lille nime.. ma  ei ole  teadmikust jõudnud uurida ja netist ei oska nimeta asja leida. Aga ilmad on meil ilusad ja mammuke tuli  ka päikest võtma ja lilli imetlema, ta mul ka selline romantiline..
kalli-kalli teile

                                                           minu melonikesed

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar