reede, 9. märts 2012

Beethoven

Huvitav, et mulle on hakkanud klassikaline muusika meeldima. Kuulasin täna veel  mõnuga Beethoveni 9. sünfooniat..sain jälle elamuse, Beethoven oli ilus mees.

Mõtlesin, et kui ta muusikat lõi, mis teda selleks inspireeris ja kus tuleb see ilus muusika hinge, et sa saad seda noodistada..igatahes minul on see hinges. Kui andekaid inimesi  siin ilmas oli ja on. Ma kavatsen veel tema teoseid kuulata, tänu Priidule on mul  osa neist olemas.
Aga täna siis juubelile minek ja vaja ennast jälle  sättida, tegin omale isegi hiinatootest küüned....
Nendega on muusikat ka ilusam kuulata, ja kui ma veel juuksed soengusse  sätin, siis  istun kui salongis ja lasen kaunil muusikal ennast paitada.. äitähh, Beethoven, et sa kunagi olemas olid ja  selliseid teoseid  lõid! Panin juba  su viienda sümfoonia mängima... kus  mu kõrvad küll enne olid!?
kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar