reede, 30. märts 2012

juubelitest

Oi, aprill on  trehvanud sel aastal juubeliterohke! Vaja kohe viit juubilari  õnnitleda, kõige noorem (mu sõbrants) 50 ja vanem 75. Täna juba vaja  minna L sõbra juubelile. Mulle nii meeldib E-i kutse. Kaardi esikaanel on juubilar titana ja tagakaanel -  tänapäevapilt. Kutsetekst on nii armas "Igal inimesel on soov võõrustada oma sõpru ja sug-si. Nii kirjutasin 1o a. tagasi, nii 5.a. tagasi ja need soovid ei ole  praegugi  muutunud.."
                                              kutsuja palju aastaid tagasi
Täna läheme juubelile juba eakale mehele .... Mõtlesime  L-ga ka  midagi tervituseks laulda. Koos laulame laulu "Elupäev" (..möödas on hurmavad suveööd, hiilides  hilja on sügis teel, juukstesse puistab ta härmalund..) ja L üksi laulab  oma "libedalt", mille üle me mammuga nii naerda saime.....
Pean vist mõne pilli, ehk kitra,  kaasa võtma, muidu ei  trehva õiget duuri võtma .
Ma siis hakkan oma tutte turri lööma ja kõige odavamat (kurk) maski näole tegema, L-l lubasin juukseid lõigata, aga õiged käärid kadunud, läks teisi teritama. Mul on spetsiaalsed juukstelõikamise käärid, aga kadunud. Juukseid õppisin lõikama Luutbrk.Sanatooriumis (kui juba käija haige olin), harjutasin seal lamavate haigete peal ja hiljem ei ole minu mehed ega poegki  juuksuris käinud. Ikka odavam. Aga aitab enesekiitmisest, eks naised ikka oska neid töid.
Ilusat kevadist päeva teile (kuigi ilm täna kiita pole)!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar