reede, 2. märts 2012

täna virisen

Oh, olen väsinud.. kostitasin lapsi  ja veel  sõpru Tallinnast ja leidsin õige olevat ütluse, et külalised on head kaks korda, kui tulevad ja siis kui lähevad...nüüd on selline hea tunne, et viska või hundiratast. Terve eilse ja tänase päeva olin nagu sitsiv koer, püüdsin igatpidi meelejärgi olla.. ma ei tea mis lahti, ma ju  tavaliselt nii armastan külalisi, aga nüüd äkki nii väsinud, eks vist ikka see bronhiit ja suur köhimine, mis mammu mulle  andis. Aga peab ütlema, et peaaegu kõik külalised samuti köhisid, vist on moes praegu köhida? Või on tõesti mõni viirus .. aga homme lähme tantsima - nui või pooleks - sest tantsimine on üks minu meelistegevusi - muudkui liugled parketil  ja liugled, vau, tuleks rutem homme - sest õue  ei taha ka rohkem täna nina pista, äkki on jälle PKV - needki muhud ei ole  veel paranenud , tuisku ka täna ei ole, päikest  pole, lihtsalt kärss on kärnas ja  maa külmetanud - ei saa tuhnida...täna ma   olen virin..  hakkan parem lugema, muidu juhtub veel mõni äpardus või kukub kuu taevast alla...
pai-pai teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar