reede, 9. märts 2012

Tralla-laa, tralla-laa,  mis meil viga elada... streikima ei pea, süüa saab, rohkem pole vaja, alasti ei käi, viina ei joo, suitsu ei tee - venitab välja.. Kuigi  Päevalehes soovitati aktiivsem olla, midagi välja mõelda, ettevõte luua.. aga kuidas.... raha tolleks küll pole ja siis hüppavad konkurendid kallale....või mõtleks mõne tehnika värgi välja.... proovisin suvilas mutte püüda, panin  püünise  neile -hommikul oli kass sinna kinni jäänud ja lõugas täiest kõrist.. no, mis ma veel välja mõtleks...äkki on mul mingit andi veel, et pinsile lisa teenida, puud ju kallid jne.  Või minna metsa elama nagu Venemaal on taigas üks küla, kus elatakse  looduse andidest ja jahist... no ei, ma nägin ükskord auto alla jäänud hane, võtsin toast noa, et lõikan kõri läbi... Oh sa mait, pilt oli nii kole, et   ma lidusin tuppa ja  mitu tundi veel öökisin...
Ei mul ei ole mingeid ideesi, et rikamaks saada--tralla-laaa, pinsist  jätkub ka!
pai teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar