laupäev, 24. märts 2012

oksi lõikama!

Täna siis oksalõikamine, õunapuu on küll üks, aga väga maitsev! Suvilas on muidugi puid palju, isegi minu lemmik (martsipan) on olemas. Peab minema ja ülesse üoole kasvavad  võred ära võtma, teistel nagu pole aega ikka töö ja õppimine. Aga mina maal harjunud  kõiki töid tegema ja nüüd penskari põli käes (aga armuda tahaks ikka veel), aega küll! Kuid eile juhtus mul niipalju äpardusi selle värvimise jamana (oli vist PKV päev)... Nüüd siis mõtlen siin puu juures, kas ronida puu otsa või tuua redel?
 Eelmine aasta juba tegin puu otsast lennu, aga siis oli maandumine pehme ( lumi ), see toimus suvilas.  Nüüd ma siis lähen toon ikka redeli, võtan oksalõikaja ja hakkan tegutsema. Ega aastat pole vennad ja sellel aastal vast õhulend jääb ära....
Aga köögis on mul ilus kohvijoomise nurk!

 Vahel käin selle kandikuga ka õues kohvi joomas.
Veidi suhtlesin  siin teiega ja nüüd käärin käised ülesse,  hüppan tööle kallale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar