kolmapäev, 7. märts 2012

naistepäev

Homme on siis naistepäev, eks ikka naistele meeldib, kui lilli tuuakse olgu ta siis või nõukaaegne tähtpäev. Mina ju ka naine.....sellel pildil ma oma lapsepõlveaegse sõbranna Hiiega, kelle järgi  oma tütrele nimegi  panin

  Aga meie L-ga peame täna esinema minema ja kohe kahte kohta, kutsed tulid hilja.....panen  just praegu alles  repertuaari kokku..ei tea kuidas välja kukub, aga midagi me seal ikka 1,5 tunni jooksul ühes kohas  ja 1 t. teises teeme.  L kui noodi järgi laulja vast tervitab naisi algul ühe itaalia (ikkagi koorilaulhja) lauluga.  Kahju, et  naistele lihtsamaid  laule on vähe kirjutatud....peab vist anekdoote vahele  rääkima või muid nalju. Ma ei tea kuidas Kõlu (Päevaleht ja Jahilo(Postimees) aina uusi ja uusi anekdoote vorbivad...Nad on ikka mõlemad andekad sellid ,vahel saan tõsiselt naerda. nt. Arst on õnnetu, sest soovitas bronhiidi põdeval  patsiendil soojemalt riietuda, too aga putkas arsti talvemantliga minekut...
Mina saan  häid  nalju vahel ka vene kanalitest, sest suur riik - palju naljamehi....Oh, jumal 1 apl. ju tulemas ja seal peab tõesti midagi väga naljakat olema (Väätsal). Vaja nuputada!
Siin üks väike naljatükk, ei tea kas homme  mõlemas kohas ka seda teha? Vuih,  mul palju mõtlemist, vist on vaja veel homseks sõpru  kokku ajada, lõpetan praegu....
pikk paiiiiii teile!
kalli teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar