reede, 23. märts 2012

jama selle värvimiseg

Minule tulid hommikul  vannitoaakna värvimise tuurid peale ja hakkasingi siis sellega tegelema. Pool oli juba värvitud kui imetledes oma tööd astusin sammu tagasi, krt. küll,  seljataga  taburetil  oli ju lahtine värvipurk, kiljatasin , sest terve sein oli värvi  täis, minu suusasaapad juhtusid ka veel läheduses olemas ja põrandale hakkas suur värvilaik tekkima. Haarasin purgi ja tõstsin ta püsti Hakkasin just seda jama korrastama,  kui    minu kiljatuse peale ilmus nunnu...marssis rõõmsalt värvilaigust käppe tõstes (nagu see vesi oleks) läbi. No selle peale ma tahtsin teda just maha lööma hakkata, aga taibukas loom tormas hirmuga juba sinna, kus on toad ja vaipad. Ei, ta ei unustanud oma saba ka veel värvipotist läbi lasta  . Tormasin talle järgi , ajades veel kord värvi ümber, siis olin juba ise ka värviga koos, isver küll! Aga sain  välisukse imekombel lahti ja nunnu,aimates halba,  pani õue nii et tulejutt taga ....ohh  jumal, milleks mulle selline  karistus.. minu kallis värv läinud ja suusr puhastus ka veel ees......




 Selle kõige harimiseks läks ikka aega, vahepeal käisin õues kassil  abiks. Vaatan aknast, ta lakub ja sülitab ja on hädas. Panin ta esiku kinni  ja hakkasin lahustiga puhastama, no see lõhn talle üldse ei meeldinud, oh seda häda ja viletsust,  aga nüüd on juba kass  puhastatud ja aken lõpuni värvitud (kuidagi venitasin selle potipõhjaga välja), lasin ka taburetid üle. Tulin vahepeal teile kaebama ja kurtma, nüüd aga lähen veel vaipu harima...
                                              aga töö kiidab tegijat!
tervitused Karlovast!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar