pühapäev, 11. september 2011

armumine

Uh,olen väsinud... võtsin redeliga  õunu puu otsast kasti.. ikka maiustamiseks... kuldrenetid .. veel rohelised ja punapõsksed.. vast säilivad mõne kuu... täna on ilus päikseline ilm  ja vahepeal olin isegi puu otsas.. sealt  näis kõik  teisiti välja  kui  maapealt....

.  sealt tundub kõik palju romantilisem... 
see viib mu mõtted jälle  armastuse ja armatsemise maailma...sellele, mis minuga eelmine nädal juhtus!!
Oh jumal küll, miks mina olen eluaeg hädas oma kirgede ja armumistega... on siis seda  jälle vaja.. miks minule sattuvad ette inimesed, kes tunduvad ideaalsed ja kellesse on vaja just minul armuda.. hing on jälle nii  haige.. näis-näis millega see ... siis  lõpeb??? Aga maailm tundub nii kaunina  ja   tahaks lennata... aga mitte liialt kõrgele.... kui hea tunne... kui hea olla!!!  Elagu sügis ja armastus!.
Kuid, kahjuks, sellest ei tohi vist  palju kirjutada........sügis  ja armastus...  võib-olla armumine?
kalli-kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar