teisipäev, 13. september 2011

sügisrõõmud

Lallal-laa, küll on mõnus elada!....sügiskuu metsas on käes.. käisime mammuga suuri-suuri jõhvikaid korjamas.....saime ka seeni ja nägime rästikut..
...seal oli aega  ka oma armumisele mõelda... ei tea kohe mida teha.. kas vastata ta lähenemiskatsetele  või mitte.. see pööraks ju mu elu  segi....eile nägin teda... milline  elamus... süda peksis ja hing laulis... kas ma tõesti oma eas pean  armunud olema.... aga miks mitte.. see viib elu edasi.. hoiab rõõmsat meeleolu...ei tea kuidas käituda ... kas seksini minna  välja?  või jääks see suhe platooniliseks!!!! Mu hing on haige.. sest armumine  on nagu haigus... ta haarab su  ja ei lase lahti..... suudlus oli nii õrn!!!! Nii õrn mees, vau....
Kuidas saaks tast eemale hoida... teisest küljest lapsed juba suured  ja välismaal... ja ma tegelikult  olen ju lesk..
aga on ka inimene, kellele ma teeks haiget... miks  mina küll pean oma tunnetega hädas olema? Nii hea ja rahulik oli  oleskleda.... aga ma vajan ju põnevust!?   Tahan elu nautida... minuealisi mehi ju nii vähe...kuid aeg - see  igavene kiirustaja - paneb  kõik asjad paika.........
kalli kõigile.

3 kommentaari:

  1. http://www.naine24.ee/561394/mart-laisk-armuke-on-eelkoige-ebakupse-inimese-tunnus/

    Kallike, ära ürita ainult enda vajadustest lähtuda, arvesta ka teiste tunnetega- võid muidu kedagi sügavalt haavata. Tagajärjed!

    VastaKustuta
  2. Igas vanuses on võimalik armuda. Mina olin 33 aastat õnnelikus abielus ja jäin leseks. Nüüd 4 aastat hiljem olen jälle armunud. See on nii hea tunne.Kõik asjad lähevad ise paika.Ka meievanustel võivad olla "liblikad kõhus."

    VastaKustuta
  3. Oi, kas ma tõesti olen ebaküps? aga kui hea on olla...trallal-laaa.

    VastaKustuta