reede, 23. september 2011

sügise algus

Täna on siis pärissügise algus. Ilusat sügise algust kõigile!!! Vau, aga   mina juba ammu tunnetan sügist....mõtlesin et  sügis juba käes...eksisin...
Eile käisime salongiõhtul, ma lugesin sügisteemalisi luuletusi ja siis laulsime koos L-ga samateemalisi laule..kuigi mu hääl on  veidi  kare veel peale haigust, aga kõik läks korda....tundsin luuletuste lugemsest lausa suurt naudingut.... 2 neist olid mu enda tehtud...ma osalesin varem ka  luuleklubis...aga  praegu pole aega...
              Nii me siis seal esinesime...tantsimas käime ka koos L-ga...
Aga täna on jälle päike ja vihm vaheldumisi... nii  armas, kui päike  tsauhti pilvede vahelt naeratab...
siis vihmspiisad säravad lilleõitel ja lilled muutuvad muinasjutulisteks..mina muutkui imetlen  neid....istun kiige peal... seal vihm ei saja peale....ja unistan ...unistada ikka võib... töö tegemisest täna ei hooli... loen E.Rooma raamatut (ta  on jäätise "Eskimo" väljamõtleja).. kirjutab palju Tartust al.  oma esimestest mälestustes 1915. .... põnev,raamatus palju pilte tolleaegsest Tartust....

                                                       kiige on mõnus koht isegi laulmiseks    
  Teate, lillede vaatamine teeb inimese paremaks ja rõõmsamaks.. nagu vahel peale teatrit  on tunne, et oled midagi ilusat näinud ja tahad  ise samuti parem ja ilusam olla ......           
kalli-kalli kõigile               

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar