esmaspäev, 19. september 2011

kohting

Me kohtusime Werneris, minu lemmik kohvik ülikooli ajal......see oli imeline...vist inimese silmad peegeldavad kõige paremini inimese sisemust ja temperamenti....mõned silmad on sellised, et ei saa neist kohe mööda minna ja neid unustada.....nii tumetad  ...nii tundlikud... vai.. vai.. vai... kuidas sa jääd siis ükskõikseks ja kuidas sa saad selle vastu, kui sinus tärkab see igavene tung  vastassoo vastu  ja sul hakkab pea ringi käima....miks ma olen selline loodud, et nii sügavalt armun!?

....läks nagu läks - ei selles mu süü
    läks nagu läks - ma armunud nüüd  ....
  Millest me siis vestlesime... kõigest läbisegi...... ka seksist.. ja selle naudingutest.....kas hakkame siis eksperimenteerima???  Mis meil üle jääb kui tõmme nii tugev... vaatamata   kõikidele takistustele.....
Käisin eile ka tantsimas...pikalt ei olnud..... sain tango, aeglasevalssi ja rumba tantsitud..rocki kahjuks ei mängitud....
Aga täna on jälle ilus sügisilm... tere päev!
kalli-kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar