laupäev, 17. september 2011

tantsima!

Sügis  muutub aina värvirohkemaks....aga mina lähen täna tantsima ja muusikat kuulama...see pakub mulle väga naudingut.... 
Ma käin tantsimas sellises kohas, kus on rohkem keskealised, nende hulgas ka palju peotantsijaid..nii tore vaadata kui tango ja aeglasevalsi ajal on ikka põrand rahvast täis, rääkimata rumbast ja fokstrotist...
Mul on ka partner, tema  on EPA ajal tantsukursustel käinud, mina   aga olen aja jooksul (teisi jälgides)  mitmete tantsude  põhisammud selgeks saanud... sest nooremana ma tantsida suurt ei saanud , pidin pidudel ikka seda akordioni kääksutama või kitarri mängima ,  tolleaegne rahvas armastas rohkem synnadel laulda .....ka minu  lasteisa ei olnud suur tantsumees, tema oli tark ja erudeeritud (TPI mees, teedeinsener), hobiks olid mälumängud, ristsõnad jne. (seetõttu ka lapsed targad- nagu iga ema kiidab oma lapsi)
Minu hobideks ikka pillimäng, tants ja laul..... kuid rocki  olen saanud küll tantsida.. siis ma juba istuda ei suutnud.... hüppasin põrandale ja partneriga või ilma vehkisin tantsida ... vahel lausa hingetuks (ka nüüd ikka hüppan ja kargan kui saan), sest mulle meeldib temperament.. oskan ka vene- ja mustlastantse.. kui meil aias mehed mängivad siis lõpetame ikka mustlaslaulude ja tantsudega ...
Talvel ma ikka käin tantsimas, kui ei lähe, siis on nagu midagi puudu... ja juba peab minema...
Tants viib  mõtted ehk ka  armumisest eemale... sest juba öösiti unigi läinud.... ikka mõtlen talle.. aga on ju niipalju segavaid tegureid, mis ei lubaks ennast ühe mehe kaela riputada... aga süda laulab...."rõõm on nii suur, et kaovad aeg ja ruum".................  ja vist tahaks  ikkagi kaelas rippuda!    Eile, kahjuks, kokku ei saanud...
kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar