pühapäev, 18. september 2011

Kolkjasse

Õel tuli idee, et lähme Kolkjasse, vaatame vanausuliste elu ja siis lõunastame Kala ja sibula restoramis. Võtsin aja maha  ja läksin kaasa. Algul peatusime Alatskivi lossi juures ja käisime sealseid kauneid ruume vaatamas..imetlesin isegi Tubini klaverit... väljast olen ma lossi näinud, kuna olen  käinud paaril suveettendusel,,,aga seest mitte
                                                   Alatskivi loss
Edasi sõitsime Kolkjasse... polnud kunagi seal  kandis viibinud...küla  on venepärane  ja ka   majakesed hooldatud ... mitmed remonditud..uued katused..ilusasti värvitud...omapärane vaadata...
Kala ja sibula restoran oli sisustatud samuti  venepäraselt.. teed pakuti  samovariga...kala oli maitsev ja üldse oli tore.. saime vene hõngu tunda..  vanausuliste elu-olu vaadata..
                                                    eesruum
                                                söögituba
Tagasi sõitsime Peipsi  kallast mööda ja Kallastelt läbi, sest õemees tahtis vaadata linna, mille linnapea kohta talle kunagi pakuti, aga ta ei  võtnud seda vastu.
Nad lähevad õega mõlemad endise EPA juubelipeole , sest õde töötab praegugi seal õppejõuna, aga Rein on  lõpetanud EPA.
Täna on siis kaunis sügishommik ja mina jälle oma mõttetega üksi..."tahaks ikka lennata..kuid kardan kõrgust"
.vaatamata sellele lähen  täna kohtuma  "temaga"....igatsen õrna suudlust ja ootan seda kohtumist!!!
Oi, aga ma pean seened enne ära tegema, sest salkasime  õega eile ka metsa  ja saime seeni.... ruttu seeni  marineerima  ....nüüd hakkas kiire..
kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar