pühapäev, 4. september 2011

seksist

Mina sain oma seksiteadmised Kamasuutrast....ja siis kui maal lakas  valmistusin TÜ-se astumiseks... õppisin ajalugu...aga  trehvas külla tulema mu armsam, kes oli kuskilt Kamasuutra kätte saanud.... mina kui kirglik natuur (vast pärisin selle isalt koos muusikaandega)...sukeldusin seksi ja selle võimalustesse..... siis terved päevad õppisime armastuskunsti ja ajalugu paralleelselt..ema oli  lüpsjana tööl.. kasuisa oma sepikojas.. nad ei tahtnud mind õppimise ajal segada.... elasingi lakas (talul oli suur lakk) heinte peal....seal oli ka  aken.. lugeda sai..... ema ei teadnud , et noormees veel pole lahkunud... vedasin toitu lakka samuti kahele......seks on tõeliselt hea, kui on teadmised , samuti tunded partneri vastu..
Inimesed on väga  erinevate temperamentidega  ja seetõttu ka võimed erinevad.....nt. mõned on võimelised  ööpäeva jooksul 10 korda armatsema...(oleneb ka vanusest) mõnedele piisab 1-2 korrast.. mulle üks arst ütles, et mees ei ole nii tihti võimeline.. ma ei vaielnud vastu... tean ja tunnen  inimest, kes on
hästi võimekas (kuigi juba üle 40-ne)
  Aga seks ja armastus on üks tugev edasiviiv jõud.....ja ma kuulun inimeste hulka, kes sellest suurt naudingud saavad... on ju üksikuid inimesi, kes üldse ei armu???? elavad oma vanapoisi,-tüdruku elu... ma ei mõista neid..igaühele ju leidub keegi.. ei maksa latti väga kõrgeks ajada..
..aga mina tol augustikuu ajaloo õppinise ajal  sain hea õppetunni ka seksist ja selle  võludest.. ajalooeksami tegin  hindele "hea"
Kõige suurem mõnu  minu jaoks on seks  meres.... sa nagu ühined  nende ürgsete mere  ja armastuse jõududega......very very good!
                                                    oleme vee all
Ilusad päeva kõigile ja nautige elu...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar