pühapäev, 4. september 2011

maasikad

Oihhhhh! Seksist ei tohi vist kirjutada -sest äkki  on blogis    niipalju lugejaid.. ma lausa ehmusin.. aga ometi on TV-s ja  igal pool niipalju sellest juttu ja  inimesed peavad seda oluliseks, see müüb .........ma tahtsin ka sõna sisse öelda aga vist pakkusin üle.. mis teha.... mis teha.. selline ma olen....kas seks ei ole siis hea mõte?
Aga ma kirjutan teile maasikatest... vaadake kuidas veel septembris kannavad... nii nunnud..

                                                     suuremad on söödud


Söön iga päev mõne ära... nii head!
Aga meile tulevad  täna külalised... tähistame  16 a. tutvust L-ga ja  suve lõppu. saab ometi jälle ennast lauluga ja muusikaga  lõbustada.... see on mulle  suur emotsionaalne nauding.. kõik sõbrad-pillimehed lubasid tulla..
jään siis külalisi ootama...
kalli-kalli                               

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar