neljapäev, 29. september 2011

tänane päev

Vau, magasin täna kümneni (hea ikka kui enam tööl ei käi).....udune hommik...eile oli meil väike muusitseerimine, tähistasime suvilast lahkumist.....kahju, ..siin nii palju kaunist loodust!... aga juba kõik valmistub  talveks  ja  Vaba tänava kodu ka ootab meid.. Lummi samuti tahab minna sinna  jahile... siinsed hiired juba söödud... ta on tubli hiirepüüdja.. tuleb tihti oma hiirt akna alla sööma  ja teeb  oma kõvat "mäu", et me ikka teaks - tal on hiir jülle kinni püütud-
Aga eile oli tore laulda ja mängida.. õppisime  I.Kalda sünnipäevalaulu.. väga armsate sõnadega ja viis samuti tore, ma isegi unustasin oma kapelliproovile minemata..
Täna  on päev, mil 8 aastat tagasi   mu poeg sai isaks...see on ju suur au mehele!....eks ta ole nüüd  õnnelik, pealegi   neil nüüd koos miniaga juba 2 poega ja  nad kõik on nüüd kuningriiklased (nagu L suvatseb ikka rõhutada).... ei tea, kas üldse kunagi Inglismaalt tagasi tulevad.. kahju küll! Aga palju õnne neile sinna kaugele kodumaast!!!!
Mina omal aal ihkasin ikka Siberist Eestisse-oma kodumaale, kus kõneldakse eesti keelt ja kus olid mu lapsepõlve mängumaad.....aga elu muutub, teeb uusi korrektiive....
Aga paari päeva pärast on ka Mammu synna......peaks talle midagi head kinkima.. aga mis on hea kink?
                                       siin nad koos tänase sünnipäevalapsega (minu armsakesed)

kalli-kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar