pühapäev, 25. september 2011

nostalgia

Täna oli mul nostalgiline meeleolu... jalutasin Ülikooli juures ja isegi käisin peahoones.. "on ülikooliga mu elu seotud, ka lapsed õppinud on seal, vahest peahoone ees ma peatun ja seisan kurvalt trepi peal" (mu ühest luuletusest).... nii oli ka täna.....olen õppinud seal ja kaua töötanud.. nii hea tuttav tunne oli... ja mul on sellest kõigist hea mõelda... vist sügis muudab inimese veidi nostalgiliseks..nagu ei tahakski mujal töötada...
Meil oli täna Werneris endiste kursusekaaslastega vüike kokkusaamine...mõnus oli neid näha ja õppimisaega meenutada....aastad on meid muidugi vanemaks muutnud...aga inimesed on ikka samaks jäänud...naersid mu armumise üle ja leidsid ,et see  ei olegi siin ilmas kõige tähtsam ja see varsti möödub... olulisem olevat praegu tervis.. aga ma ei saa kurta...ütlesin neile et armumine raviks....kui mul olekski midagi viga.... nii   vist ongi..
Pean oma välimusele  rohkem rõhku panema ..käin liiga sportlikult riides..peaks ehk daamilikum olema... saab tehtud!  Järgmine nädal  lähen jälle "temaga# kohvitama - seda võin omale ikka lubada...
Vaatasin suudlevaid tudengeid.....tahaks ise ka suudelda!!!!!!



Kaunis ikka see meie kesklinn.... mulle meeldivad väga Tigu  ja Ahhaa...kus kandis ma ka ei liigu, ikka Tigu leian ülesse...ta on kaugele näha...väga põnev
Aga nüd on juba öö...
näete vast ilusaid unenägusi...
kalli-kalli                                    

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar