reede, 16. september 2011

seenel

Seenel käidud, osa marineeritud, osa juba sügavkülmas....metsaõhku nauditud... armumisele mõeldud..
Oi, küll on metsas hea olla.... kui mõnus tunne...kui ilus vaade... männid, kasekesed, kuused...sammal....seened.. no küll oli neid seal erinevat sorti... mitmeid ma ei tundnudki... aga punase kärpseseene tundsin küll ära...
nii nunnud puravikud ja  pilvikud.. üks hüppas kohe pilti
                                                                hopp..ja siin ta ongi
Armumisele sai ka  aega  mõelda... noh kus seda veel parem teha on kui metsas....tekkis nii suuuuuuuuuuuur igatsus, et jooksen vist täna kohe suudlema.... see ju nii mõnus.... kuidas ma seda ihkan... eile tahtsin juba metsast välja tormata... sest  mets ja pehme  sammal kütab ju tohutult kirgi...vai  vai.
Aga seksida  ma  ikka veel ei tohi... äkki on tal kõõm.. või karv lahti  või midagi muud viga!?  Peab mõistlik olema   ja  uurima...... kuid  ta on  niiiiii armas,   oh kuidas ma igatsen... ja mida ma täna selga paneks?  Kas teksased  või seeliku.. kuidas  ma noorem välja  näeks?  Ta ju minu  täpsed vanust ei tea... oi kui palju probleeme tekis paari nädalaga... aga ikkagi  tahaks suudelda!!!......
  Kuid akna all on nii ilusad lilled veel.. vaadake ka..
kalli-kalli teile kõigile                                      

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar