teisipäev, 20. september 2011

olen õnnelik

U-uuh, olen väsinud...niitsin muru....meeldiv tegevus  aga ei saa kuidagi pooleli jätta, siis lõpuks higi tilgub juba.....tõmbasin külma vett endale peale  ja jõin sisse  ka veel,  nüüd on mõnsa olla....päike on täna nii armas..tere päiksekene !  Ma olen nii õnnelik..õnnelik!!!!!.. lausa  säran...aga on ometi asju, mida paberile panna ikkagi ei saa ....ma,tean, et ootate minult  enamat...ma tänan teid,  mul on niipalju lugejaid  (olen top 100. - kümnes) ....aga mul on  ka tugevad  kriitikud .....praegu seksist kirjutada ei saa.. las  aega veidi möödub... ma mõtlen, kuidas seda delikaatselt teha.....
Aga täna õhtul lähen Vanemuise etenduse   "Harmoonia" (kui ma ei eksi) peaproovi vaatama (meile vildekatele on lubatud).. näi-näis kuidas see neil on välja  tulnud....praegu aga hakkan Susan Boyle raamatut (tütar kinkis) lugema....... nii mõnus, et ta kuulsaks sai, lihtne inimene  aga milline hääl!!!!  Mul on ka video, kus ta läks esimest korda lavale ja ta  algul välja  naerdi....aga hiljem,   kui  ta  laulma hakkas, kõigil läksid lausa suud lahti......vahva..!!!
                                        .
  
                                                 olen õnnelik
kalli-kalli

2 kommentaari:

  1. Väga rõõmsaks teeb, et oled õnnelik kallikene! :) Ma ei tahtnud kritiseerida selle sõnumiga mis saatsin, lihtsalt olin murelik. Head etendust, kalli kalli!

    VastaKustuta