neljapäev, 15. september 2011

kõrvitsad

Kaks kõrvitsat, üks noor ja teine vaaana.... see kollasem kasvas kaua ja ei saanudki suuremaks, teine on normaalne.. kasvas lühikese ajaga selliseks......
                                               nad on mul oma kootud vaiba peal

Täna seenele minek.. auto on täis, lausa  viiekesi.......metsa ikka metsa  .. seal on  hea olla...juba aura selline  ja palju osooni...
seal on hea mõelda.... ka oma armastuse valule...ai..ai.........kuidas küll sellest üle saada?  Nii rahulik elu oli  ja nüüd selline  õnnetus..!?
.need silmad.. need huuled... see ilus õrn hääl.. äkki ta laulab ka veel? Seda ma ei tea. Olen teda ju ainult  3 korda  näinud....suudlemisest kaugemale  ei ole  jõudnud.....aga see oli imeline!!! Õhkan siiani...ei teagi kohe mida teha...telefon on.. võiks ju helistada...aga ta käib veel  tööl...ei taha segada...
Mina, jumalale tänu , olen juba pensionil...ka tervis ei luba enam tööl käia.. eks ikka see südameke ja need karmid haigused lapsepõlves... ei tea, kas armumine mõjub südamele hästi??  ..aga ennesetunne on ju hea...ja süda rõõmust hõiskab...ma tean, et ma talle meeldin.... seda on ta silmadest näha ja kui ta minuga tantsis.. olin lausa seitsmendas taevas.. oskab ka rocki....no mis sa hing veel ihkad, rock ju minu lemmik.....
Pikk pai teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar