kolmapäev, 28. september 2011

vananaiste suvi

Oi, nägin eile  taevas esimesi rändlinde.....ja ilmad on ilusalt sügisesed.....lubab nädala lõpuni päikest.....öökülmi ei ole siinkandis veel olnud.....ongi vist vananaiste suvi käes
   ....."möödub helisedes vananaiste suvi
         kollast kulda sügislehtesele tuli
         aga kõrgel halli sügistaeva süles
         kureparvi lendab kluuksudes must üle..
         vete kohal alla laskub hämar õhtu..."
Moblaga ei õnnestunud  lindudest pilti teha .... nad ju nii kõrgel taeva all...
Aga meie kolime  juba linna.. käisin eile linnas ja tegin pilte akna all õitsvatest lilledest.. need on veel nii armsakesed...sest on maja lõunapoolsete akende all....
                                               
                                                  

                                           kenad sügislilled, millede nime ma ei tea                                                                         
  ühed minu lemmikud

                                            
Eile olid mammu ja laur ka Vabas , sai nendega kohvitatud  ja juttu ajatud, õnneks stipid neil käes ja tulevad õpingutega toime, sest elavad poja korteris, kus samuti üür tõuseb (tänu el. j.m.tõusule)...aga elasime ka siberi üle...mis praegu viga...süüa on...elu läinud palju kergemaks.. teadus teeb oma  võidukäike...elu läinud EL-u tasemele... aga palgad? palgad?  Mis ometi mõtlevad riigikogulased???? Ja meie sotsid! Kus on siis nüüd kaastunne lastele, õpetajatele, päästjatele? Noh neid küsimusi võib palju esitada, aga lihtsad inimesed ei muuda    midagi...                                                                       (sügisvärvid)                                                                                        
   Oi, kuidas ma küll lillede teemalt poliitikasse sattusin?  Lähen parem armastuse teemale üle....
"..inimesele on omane suur ja tugev tunne - armastus...armastusele on pühendatud palju luuletusi, muusikat, kunsti.....
Nagu ütles Paganiini " On olemas ainult armastuse hetked, millest ka mina olen osa saanud" õigemini v.k. "i menja oni  ozorjali", võib-olla tal on õigus....ka mina olen saanud   neid hetki... ja isegi praegu,  kui olen juba penskar.... kipun jälle Wernerisse.. ikka kohvitama... ikka sügavatesse silmadesse vaatama... ikka seda tunnete erutust nautima,,,,
head und!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar