neljapäev, 16. veebruar 2012

armusin jälle

Oh sa poiss, ma armusin jälle..no küll on maru minu eas  armunud olla....no sellist meest ma veel oma elus pole kohanud - täitsa ideaal, igatpidi annab mehemõõdu välja...kust ta siis nüüd  siia ilmus? Äkki on tulnukas - nii minu isa moodi   ja räägib tarka juttu... millised silmad, juuksed , vai-vai-vai...no selliselt mehelt  ma vastuarmastust küll ei saa.. pole mul  omal ju enam nägu ega tegu.. L-le ei tohi iitsatadagi, siis ta  teda  meile külla enam ei kutsu.. aga küll on  hea tunne armunud olla.. nagu tiivad kasvasid kohe külge! Isegi  kuurist puid  tõin tantsusanmul... kõik haigused nagu pühitud.. tralla-laa...Nüüd lähen ruttu silmi pähe tegema, äkki peaks  juuksed ka mustaks värvima, siis nahk tundub heledam? No nüüd on mul tegevust
                                      tahaks rõõmust taevasse ronida!
suur embus teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar