teisipäev, 21. veebruar 2012

Vastlad

Nii ilus pehme talve ilm, ma olen siin paar päeva köh-köh teinud aga nüüd on kindlasti dendroparki minek.. peab kohe ära käima, lapsed veel magavad, kui need kõik välja tormavad, siis ei pääse mina oma pepulauaga löögile, nimelt mul on selline armas  asjake, millega alla lasta, L ei ole enam mitu aastat seda tsirkust kaasa teinud, tema sõidab ikka suuskadel. Mina sõitsin enne salvokaga, aga see läks katki, uus on mulle kallis , piisab sest väiksekesest küll, pepu mahub peale.. Kolm-neli korda  sõidan ikka alla, kuigi L ütleb, et vaata, et sa oma konte selle tsirkusega ära ei murra...aga liugu peab vastlapäeval laskma.... Ükskord oli meil Volli ka pundis , siis lasksime kilekottidega alla, see raputas küll läbi.
 Eks ole armas roheline, veidi küll kulunud aga  veel terve. Küpsetasin täna hommikul kooke, sest  siberis oli "Maslenitsa" ja küpsetati "blintsikuid" (lapsepõlvest meeles)
No me siis lähme hästi pikka liugu laskma, tulge ka!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar