kolmapäev, 1. veebruar 2012

maavärin

Uh, kui ehmatav, 30.01. oli siin väike maavärin.. see oli mu esimene kogemus...nagu tasakaalu häire või.. kestis 4-5 sekundit.. inimesed hakkasid lärmama ja hotellist välja jooksma, kuid  järgmisi tõukeid ei järgnenud ja siis kõik rahunesid... L just  pildistas mind kohaliku sõduriga ( valvavad meie hotelli), kui  värin hakkas....mina ehmatasin, arvasin , et sõdur vajub minu poole, aga siis  käis endast ka imelik nõks läbi, seetõttu pilt selline..
Me hakkasime L-ga just õhtusele jalutuskäigule minema...kui see juhtus... õhtud ja ööd on siin külmad.... L ütles, et täna öösel oli ka väike tõuge olnud... no see veel puudub! Peaks siit enne minema saama, kui maapõue vajume..pressis sellest ei räägita, kardetakse vist turiste kaotada...
muidu on  tore..päeval väga kuum.....nüüd päikest võtma  ja merre (kuigi mere vesi o külm), basseine  soojendatakse...
Eile käisime delfinariumis,  tee loksutas meid läbi. ..(palju lamavaid polits-e)....L oigab oma selga, ostsime rohelist salvi, mida valmistatakse ainult Egiptuses.. see  on väga tugeva mõjuga...võtame mõne tuubi kaasa.. mul tütrekesel jalg haige - äkki aitab valu vastu... L-l võttis kohe selja heaks..
Del-s oli põnev..üks delfiin isegi joonistas paberile pilte ja  nad tegid muidugi igasuguseid trikke..pildid on L aparaadis
                                           minu lemmiklilli on siin ka kollast värvi
killuke päikest teile siit lõunamaalt!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar