laupäev, 11. veebruar 2012

kanga kudumine

Meil maal on  kangateljed ja mulle meeldis vahel  kududa, siis kui ema  veel elas,  panime kahekesi teljed kokku ja  seadsime kanga üles (üksi ma sellega toime ei tule).... nüüd ma millegipärast ei viitsi enam telgede taha istuda   ...laste korterid on sellised, kuhu vaibad ei sobi....   ja nagu ei olegi kellele neid   kududa ...   omal juba vaipu  navalom, küll suvilas, küll linnas, kasutan neid seinte                          soojendamisek, sest ehitised on vanad.
Vaipu kudusin tavaliselt pesunöörist ja  villasest lõngast aga kaunistuseks tõmbasin            aasad sisse, mõnikord lõikasin aasad läbi, siis moodustusid ilusad tuttikesed.  ,Aga olen kudunud ka mustrilis vaipu                                                                                                                            
 tugitoolide ja diivani  katteteks.     Egiptusest ma ostsin ühe väikese vaiba, see on   nii armas   kaameli villast,üks poiss müüs ja ütles, et ise oli kudunud.                                                                                                                                                                                              

  Kudumine oamette  mõnus tegevus, kui lapsed väiksed olid  siis sai ka tädidele ja sugulastele  vaipu kootud.TRÜ juures oli käsitöö kabinett  meiega ühel korrusel, sealt ma õppisingi mõnda asja juurde. Ema oskas  linast kangast kududa ja väga ereinevaid mustreid värvilisest villasest lõngast.                                                 
                   päikselist päeva teile                                                                                 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar