neljapäev, 23. veebruar 2012

ilmus jälle

Oi-oi-oi. mu imetlusobjekt tuli jälle meile külla! Jaaa.. seekord  loobitakse  ka mulle soojemaid pilke ja soovitakse ilusat aastapäeva .Mul läks kohe tuju paremaks.. pakkusin talle kooke moosiga, L maiustas  samuti, sest toorvaarika moos on päris hea...... huvitav, huvitav, kas  see mees on ikka nii ideaalne, nagu ma ette kujutan, aga südame paneb pupperdama küll ja kõhus oleks nagu liblikad....vau, ta vaatab mind oma ilusate silmadega ja kalakülmus on tast kadunud.. mul on lootust!
 Kuid nüüd 2 L-i (tema nime algab ka L-ga) sõitsid Kuutsemäele slaalomit sõitma. Ma veel ei saa, eile hingasin lund ja külma sisse ja bronhiid ei ole päriselt veel paranenud. Kuutsemäel on täna ka veidi lörtsine.
Ma parem  lähen ja otsin oma targa sõbra üles, soovintalle ilusaid põhi ja pean veidi nõu..... kuid siis ma ei tohi küll mukitud olla, ta ei salli värvitud naisi.....hm. aga juuksed mul juba mustad.. ei, vahepeal ma neid  blondeerima küll ei hakka, sest siis kaovad need harvad karvadki mu peast ära...voh, ma jätan valge mütsi pähe ja lähen kohvikusse, kohvikus  võib  mütsiga küll olla...näis, näis  mis nõu ta mulle annab.. kui inimest tõsiselt armastatakse, siis lubatakse ju talle ka väikseid platoonilisi armumisi (platoonika pakub ju vaheldust), mitte nii nagu L arvab, et üks inimene peab ainult teisele kuuluma.. mulle see ei sobi, aga muidu on L vahva!  Kuid vahel peab  ikka  oma südant ka  kuulatama, kui see tugevamini tahab tuksuda, nagu mul praegu, nii hea tervisele ja anna positiivsust Helistan kohe  sõbrale, ta vabaneb ju  täna  neljast.. ja siis lähme  meie armsasse  Wernerisse...
                                            seal saan jälle neid armsaid `sarze nautida
Werner on ja jääb mu lemmik kohvikuks, muidugi Suudlevad tudengid on ka meeldima hakanud..
Aga nüüd siis saba selga ja kesklinna poole punuma!!
suur kallistus kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar