laupäev, 18. veebruar 2012

asi pole lootusetu

Tahaks ikka armunud edasi olla....väga seksabiilne ja huvitav mees on ja veel lesk , no mis sa hing veel ihkad!? Nüüd peab  tõsiselt võrgutama hakkama, sest ma nagu luuletuste lugemisest praegu           väsinud ja lauluhimu sai ka  rahuldatud..                                                                                                  L täpselt ei räägi, aga ütleb, et  seda meest sa küll ära ei võrguta...ta on naistest tüdinenudud....vau, sellepärast ta oligi nii külm. Ei ma tegin õieti, et juuksed ära värvisin ja ennast igatpidi üles klopsisin..lootus kustub ju viimasena ...hambad on mul nagunii kõik veel suus (lüpsinaise tütar ikkagi), aga ega hammastega ei tohigi väga välgutada, sest sõbrapäeval Volli rääkis sellise anekdoodi (vabandage, natuke siivutu). Üks purjusmees oli lõbumajja läinud ja  kuna seal vabu naisi ei olnud ning nähti, et mees on purjus,  pakuti siis talle kummist naist. Mees oli järgmine päev nii  ähmi täis olnud ja sõbrale rääkinud, et oh sa mait,  mis juhtus , kui vallatledes  kaelast  naist veidi näksas, siis  lendas too äkki suure kiirusega aknast välja,  ja  nüüd vist mõrvasüüdistus  kaelas (et nagu vampiir vä)                                                                       

                                                  aga üks kuulilleke juba õitseb
 Vabandust, ma olen täna jälle  armumise ja anekdootide lainel, aga põnev on  seda teiega jagada. Poliitikas nagu midagi  positiivset ei toimu, luulevaimu ka peal ei ole..lilled alles valmistuvad kevadiseks õitsemiseks.. suusamaraton alles home jne.
No, head aega kallid  blogijad

8 kommentaari:

  1. Kes meest proovinud, see naist enam ei taha. Usu mind, Lummike, ja ära enam rabele selle mehe püüdmiseks :DDD

    VastaKustuta
  2. Mina arvan samuti, et asi on lootusetu, Lummike. Tean oma elukogemuste põhjal, et kui mees suudab ükskõikseks jääda minu- või sinusuguse naise võludele, siis on ta kindlasti homo. Passi peale, et see mees L. sinult üle ei löö. Ütlesid ise, et käivad koos nagu paarishärjad :D

    VastaKustuta
  3. Vau millised kuulsused! Anu, sinuga tahaks nagu piimavanni koos minna. Aga Linnardi puhul peaks vist ümberlõikamise ette võtma ... oi kui palju nüüd huvitavat mul ees..aga millegi pärast ei ole enam midagi Alice com-t kuulda?

    VastaKustuta
  4. Alice itsitab vaikselt pihku ja naudib, et peale minu on Sul veel sõpru, kes sind vaimustusega loevad.Kestvad kiiduavaldused minu poolt.Lihtne on olla ebanormaalne.:D

    VastaKustuta
  5. Kui rõõmus ma olen, kui rõõmus ma olen! Aitäh, Alice info eest! Aga äkki mind loevad Ilves ja Rüütel ka veel! Oi ma saan nii kuulsaks!Vau, ja kui enne surma Anuga veel piimavanni võtta saaks!? Siis oleks mu unistused kõik täitunud... aga ebanormaalseks peab ikka oskama ennast kirjutada ja loomult olen tõesti oma eakaaslastest erinev..mis teha...mis teha, igal oinal oma mihklipäev...

    VastaKustuta