teisipäev, 14. veebruar 2012

Valentini päev

Täna on siis Valentini päev...armastuse, sõpruse päev Ka meile tulevad sõbrad kokku, katsin juba laua  12 inimesele, eks ikka mõni jääb ära, või mõni tuleb juurde... ma  väga armastan külalisi ja musitseerimist, väga suuri napsivendi meie hulgas õnneks ei ole, aga  veidi ikka maiustame..
Mulle on alati  sõbrad tähtsad olnud,  oleme ikka teine teistele  toeks olnud... kui mul tütrega raske avarii oli (ta oli 5 päeva koomas ja  pool aastad haiglas), siis sõbrad olid mu kõrval, aitasid isegi  öösiti valvata (Karin, Lii) , Kaja tõi lausa 25 sokoladi, kui tütreke äkki magusat soovis., Helju tõi õhtuti süüa, Krista ja Enok tõid kargud jne. Sel raskel hetkel oli mul  tõesti palju inimesi ümber -  olen siiani neile tänulik....  mees oli ka ise avariis  kannatada saanud .  Aja jooksul on sõpru tekkinud  päris palju: küll siberikaaslased, küll ülikooli kaaslased, küll vildekad, küll laulukaaslased, küll naabrid jne. Täna kõik külla tulla ei saa (ei mahugi), aga mõtetes oleme ikka koos....
Ilusat Valentini päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar