esmaspäev, 13. veebruar 2012

hing laulab

Tulen kontingult oma targa sõbraga ja  hing lausa laulab...(hea kui ta homseni laulaks - siis on sõbrad meil külas ja saan jälle portsu positiivset energiat) sellise hea tundega unustad kõik mured...kohvitasime "Suudlevates tudengites", koht mis on  ülikooliga seotud ja seetõttu nõnda armas... mu sõbrake tuli just välismaalt (oli loenguid pidamas) ja rääkis sealseid uudiseid. Jutuks tulid ka õppejõudude palgad, mis on välismaal  kõrgemad. Ülikoolis on lektori palk 700 E  ringis, isegi ühel mu  dokt. kr. tuttaval. Muidugi teaduskonniti see võib erinev olla.. aga ega siis ilmaasjata ei kipu meie ajud  välismaale...kahju, kahju..õpetajad muidugi sõdivad oma palkade eest, aga ülikooli õppejõud on selleks liiga inteligentsed.....
Ma kaldusin oma  armastuse teemalt muidugi  kõrvale, tahtsin ikka rohkem hinge laulust kirjutada  ja sellest kui õnnelik ma praegu olen... need õnne  hetked  on nii magusad ja aitavad elada - muredest üle olla....
..Armastus on nagu see ilus pilt Egiptusest.
Olgu teil hinges armastus!

2 kommentaari:

  1. Oh neid mitte inteligentseid õpetajaid. Kõike nad ka tahavad.

    VastaKustuta
  2. Aliceke, ma vabandan, ma ei mõelnud seda nii, ma olen ka ise õpetajana töötanud, aga kui ma ülikoolis olin, siis oli juba palkade vahe teaduskonniti nii suur...ka siis olid probleemid.. aga mulle väga meeldib, et sa mulle ikka midagi vahel kirjutad..mis eriala inimene sa ise oled, kui tohib küsida? Ilusat Valentini päeva sulle!
    austusega

    VastaKustuta