pühapäev, 19. veebruar 2012

Karrrmen!

Vai vai vai armund olek jääb ära.. põrkasin vastu mäge, unustasin seksuaalvähemuste olemasolu.. nüüd juuksed tagasi blondiks  vaja värvida.. armunud olek peast visata jne.
Aga eile oli mul teistsugune elamus. Sõbrants teatas, et on Karrrmeni esietendusele vaba pilet ja L viskas mu siis seitsmeks Vanemuise ette. Vau kus oli modernne tükk..eriline muusika (vahepeal ka akordion) valguse efektid ja    vanemuise balletitrupi  tants +dekoratsioonid..muud laval eriti ei toimunudki: ei orkestrit, ei uhkeid tualette....ainult  vahepeal pandi riide,siis kisuti jälle ennast paljaks (olin nagu tsuktsi baletti vaatamas).
Mina ettevalmistamata, ilma kavata seda muidugi ei oodanud (arvasin, et tegemist on Bizeti Carmeniga), no mis ma oskan öelda..  selline ufoloogia, vahepeal nagu ulusid  hundid (tuli siber meelde), tants oli modernne, kuid poisid  liiga väänasid ja väntsutasid neid tüdrukuid,  hea et nad kõik elusalt   lõpus kummardamas olid  ( kirge oli palju nii et õhk särises).. enne  lõppu käisid tugevad paugud ja poisid muudkui  langesid .. paugud olid nii ehmatavad  -  hea et eluga sealt pääsesin! Lavastaja oli vist Venemaalt (hiljem loen lehtedest arvustusi).. oleks pidanud ikka kava võtma (raha kokkuhoid), siis oleks ehk midagi mõiganud...aga au lavastajale - sarnast  annab ikka  välja nuputada...
                                                          armas pildike teatri seinalt
Noh,ilusaid maratoni elamusi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar