teisipäev, 28. veebruar 2012

kaunid hetked

Vau, mul oli täna kaunis hetk....kui hea, kui hea meel mul on, L2 käis läbi, ta  võttis minu akordioni laenuks, et mingil sünnal mängida. Saime veidi kohvitada ja juttu puhuda, ta imestas, et miks ma jälle blond olen.. ma ei julgenud talle rääkida, et tema pärast värvisin juukseid, kuna talle  tumedad meeldivad. ... juhtusin nagu sättimata olema oma  paari karvaga peas (ei teadmud ju et ta tuleb), aga ta ei teinud sellest väljagi, lihtsalt vaatas mulle rohkem silmadesse ja ütles, et mul on ilusad silmad...(kui mõnus). Siis vestlesime  leskedeks jäämisest, tundsin talle kaasa, et ta üksi on. Ta rääkis, et ei ole sobivat elukaaslast leidnud....kahju, et mul juba L olemas, kellele ma ei taha haiget teha... aga silma võin ju ikka ilusale mehele vaadata (ta muidugi minust noorem ka), kes tundub ju mulle unistuste mehena. Aga ei tohi ikka kättesaamatut asja püüda küll!  - püüda kas püüdmatud nüüdki ihkavad varksi su peod - Aga  seda hetke oli nii armas nautida ja meelitusi minu lauluoskusest jne. kuulata....mõtlesin, et aprillis Väätsale minnes võik ehk  L2  kuidagi meie sket`si meelitada, oleks ju võimalus proovidel teda rohkem näha .... kauneid hetki  veel  nautida ....
                                   meie L-ga mõned aastat tagasi
kalli teile kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar