teisipäev, 11. november 2014

Armun´d olla...

Armun´d olla ei keela keegi.....vau ma jälle armusin..olgu ta siis noorem või vanem krt. sellega aga armunud olla on põnev....äkki kohtad üht inimest ja tunned, et see on sinu inimene, mõtleb sarnaselt, paneb su sisemiselt põlema ja sa nagu lendad kuhugi ja laulad õnnest...
ma lihtsalt ei tea, et kui juhtud armuma kas see tõesti kellelegi teisele korda läheb ja kas see on keelatud, kui sa enam nii noor ei ole ja keegi sinusse väga armunud pole ...kui võid teha mida tahad ja nii väga ei sõltu kellestki, sest inimesed teevad nagunii mida tahavad ja sina ei saa neid keelata ega mõjutada nende hobisid ja kui  need hobid erinevad on jne.jne.
 ..siis võib ju armuda.. lihtsalt ma olen selline armuja tüüp ja  praegu just see jälle juhtus   minuga ...aga armastusel pole ju piire......ma arvan, et see on isegi hea, et ma selline armuja olen, sest elu tundub palju kaunimana ja loodus ilusamana , samuti ei pane oma tervise probleeme nii tähele....
Ka oma meestel ei ole ma keelanud armuda ja veidi flirtida,,,see käib ju asja juurde sõna "kadedust" ma ei tunne..
siin ma siis olen oma idamaises toas ja säran õnnest...nina kohe püsti sellest, et minusse ka keegi armub...ei see vaas ja antiikskulptuur  ei kavatse mulle selga kukkuda, lihtsalt foto sai viltune  aga tühja sest peaasi, et ma  rõõmust säran ja elu nii kaunina tundub
Lähen homme temaga kohvitama ja tarka juttu puhuma - see pole ju patt...
tralla-lalla-lalla-laaaaaaaaaaaaaa
kõiki kaunist teile kallikesed!

1 kommentaar:

  1. ise kommenteerin ka sest mulle kommentaare nagu ei kirjutata, ju mu jutt pole nii huvitav ja haarav..
    Olen väga rõõmus!

    VastaKustuta