pühapäev, 16. november 2014

pidu oli vahva

Nii hea kui saad ennast kauaaegsete sõprade seltsis välja elatud...musitseerida, laulda, tantsida ja juttu puhuda.....see meie seltskond on kujunenud aastate jooksul, vähemalt 20 a oleme  sõbrad olnud, koos käinud...ja ehk ühendab meid kõiki laulu- ja pilli armastus, peaaegu kõik mängime mingit pilli ja päris mitmed kohe mitut, Ülo nt. mängib  6 pilli, Volli 3-me jne.  meil on kujunenud oma repertuaar..mina armastan rohkem minoorseid laule, aga vahel ka väga lõbusaid - kuidas tuju....mõned meist käivad esinemas (nt. meiegi L-ga lähme teisipäeval ühte hooldekodusse esinema), Ülo on isegi orkestrit juhtinud, Volli laulis solistina pidudel kus ma Lembitugagi tuttavaks sain ka praegu käib esinemas ja mängib orkestris, Andrei  viib samuti  üritusi läbi ja võtab vahel teisigi abiks jne... üldiselt lõbus punt kus ka mina oma muusikalisi oskusi saan väljendada
  Täna siis pühapäev ja ma hakkan sauna kütma..peale suurt pidu peab saunas istuma, vihtlema ja ilma elu üle mõtisklema...
.nii hea tunne, et olime jälle kõik koos , tegelikult mõni sõber ikka puudus ka....ei saagi vist nii, et kõik alati koos on, sest mõni jääb haigeks, mõni millekagi muuga hõivatud
ilusat pühapäeva teile kõigile!

2 kommentaari:

  1. MUl on rõõm kuulda,et saad toredatel pidudel käia ja ennast välja elada.Vahva,kui on oma seltskond,kellega ühised huvid :)

    VastaKustuta
  2. Tänan Marge! ilusat päeva sulle...täna päike paistab ja õues kohe rõõmsam

    VastaKustuta