neljapäev, 13. november 2014

Lõunakeskusest


Ma ei tea miks see Lõunakeskus on kujunenud mu meeliskohaks kuhu ma vahel ikka tahan minna....muidugi on seal palju kauplusi ja ma kindlasti jälle midagi ülearust  endale ostan, no  rahakott nagu sügeleb kohe...hiljem vaatan, et seda polegi mulle eriti vaja..
Aga seal on ju mu toretad karud, kes musitseerivad ja nii mõnus on istuda, kohvitada  kellekagi ja jälgida kuidas lapsed neid karusid uudistavad...nüüd on karudel juba jõulurüüd ka seljas
toolid on ka põnevad kus istud ja mõtled mida veel osta ja millisesse kohvikusse  minna, sest seal neid on, ka Apollo raamatukaupluses on hea valik ja vahel allahindlus....lilledest käin ma suure kaarega mööda, sest terve aken on juba kuulilli täis (osa küll kingitud), nüüd pikksilmaga ootan millal nad jälle õitsma lähevad, kuigi päris mitmed juba lubavad 

oi unustasin ennast kirjutama....kalli-kalli
 

1 kommentaar: