pühapäev, 23. november 2014

Yes, minu hommikupoolik läks õmblemise nahka, sest tegin oma tantsukleidi miniks, enne oli ta maksi...aga nagu L ütleb, et mul on ilusad jalad siis võib ka kleit lühem olla...ega ilu sa  peidus hoida....
muidu ilusat värvi kleit ja ma vahel  armastan käia sellega tantsimas (sai kunagi USA-st tootud, kui Hilliga seal käisime), ei kortsu ja puha, samuti ilus kaunistus  olemas
Aga mina ostsin ka omale uued valged saapad, ma nii armastan talvel valgeid saapaid ja  valget mütsi, siis olen lumega kooskõlas, eks?
Õmblusmasin on selline, käib voolu abil ja ma olen isegi teksaseid sellega õmmelnud siis kui veel Eestis neid harva saada oli, isegi  tütrele talvejope jne.   Hea, et meid asju kõiki nüüd poest saada on  ikka tööd vähem
Aga ilmad lähevad juba talviseks ja kuidagi mõnus on  see karge õhk kui õue astud...käisin mitu korda puid toomas ja lausa nautisin õues olekut...
.täna mitu üritust ees, algul lähme  viie paiku tantsima ja pärast seda õe poole sauna...õde juba
helistas, et igatseb meid näha, mina samuti igatsen  tema järele...
mammukest ma alles nägin, jooksis sooja pitsaga külla, temale  see maitseb ja kohvitasime siis veidi
aga nüüd lähen oma toimetamiste ja tegemiste juurde
suuuuur kallistus kõigile!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar