reede, 14. november 2014

kiirabi

Mul käis siis kiirabi...hea, et hing sees...eluke on ju nii kallis, et hirmuga kutsud kiirabi kui see süda  jälle pigistama hakkab...täna proovisin nitroglütserini keele alla lasta, võtsin vererõhu ühe tabletiga alla ja siis veel rahusteid jne...L käis vahepeal vaatamas, et kas ma sellest jamast välja tulen...aga ei valu rinnus kordus (nii et armuda enam ei tohi)..kutsusin siis kiirabi, tehti südamefilm ja puha, taheti viia jälgimisele aga mina ütlesin ära, olen ülitundlik ja kardan neid tilguteid ja muud, eriti ei meeldi mulle sondeerimine....pealegi aastaid juba digoxin ja normrütm peal - elan edasi......las need närvid vahel veidi möllavad  mis sellest...elu on ilus asi ....   ma ei taha vist seda nagu I.Kolla (22a.) oskas juba väljendada oma luules "ma hajun ja ei taastu iial mis sest et igal koidul järgneb päev ja kui kevad tuleb jälle siia siis mina seda enam iialgi ei näe...."Ja Ilmi kahjuks lahkuski noorelt meie hulgast aga ma armastan ta luuletet, eriti armastuse teemal....
Pealegi homme mu sõbsi-töökaaslase synna, vaja sinna minna, sest meie laulukamp ja pillimehed on jälle koos, eks meid ole 10 ringis, aga kõik armastame laulda ja pille mängida...see teeb olemise heaks ja elu ilusaks...

nii hea, et meil need sõbrad olemas on...oleme vanaaasta õhtuti  koos olnud, sõbrapäeval, suveti jne. Sest peredega oleme tavaliselt jõulude ajal...
On liigutavalt tore, et olemas ma olen!
aga teile kõigile ilusat päeva ja head tuju!
(kirjutatud 13.11.14)

2 kommentaari:

  1. Küll läheb paremaks! Kõigil tundub praegu olevat raskem aeg kui tavaliselt, kuid see on mööduv ja varsti läheb paremaks! Varsti lumi maas ja väljas imeilus ja siis meel ka rõõmsam ja küll tervis tuleb ka tagasi! Olen seal koos sinuga, kallikene!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. mammukene, tänan kallike..mul täna juba parem, see oli eile....aga meil olid tänaseks teatri piletid, uus teater siin samas Karlovas, seal kus baptistide maja on, võtan muidugi nitro kaasa...soovitati ikka hoo ajal võtta
      oh sa mu kullake - ikka muretsed--aga päevad pole juvennad ja kõik on jälle OK
      sinu mamsike

      Kustuta