reede, 7. november 2014

järjekord

Juba  novembri algus ja linnud  lendavad siin puude juures ja küsivad süüa..panin neile toidulaua üles ja vaatlen nende söömist...väga mõistlikud , istuvad algul  okste peal ja siis järjekorras lendavad sisse võtavad ühe päevalille seemne ning lendavad seda jälle oksale sööma..
meie Kitty tahab ka vahel ennast järjekorda võtta ja mõne linnu nahka pista aga mina hoian     kassi toas kinni..kui linnud on juba ära söönud siis lasen ka Kitty välja...kuigi ta hiilib ja tahaks kogu aeg lindusid püüda ei ole siin (linnas) tal see õnnestunud ja ma ei tahagi seda linnu piinamist näha

 linnud on juba söönud ja Kitty on ka nüüd järjekorras, kuid tema piilub ukse vahelt...ju varesed on ta peal oma poegade kaitseks nokka kasutanud, sest kui  kass õues vareseid näeb, siis hoiab ennast nii maa ligi....vast ta on suvilas nende poegadega ka maiustanud
see siis on mu hommikuse kohvijoomise kõrvaltegevus, vahel kui vihma ei saja istun õues - linnud mind ei karda....nad saavad aru et toit nende lauale tekkib siis kui mina ringi liigun..häälitsevad  okstel ja kui ma eemaldun tormavad kohe sööma, neid ei sega isegi see kui ma kandikuga  pingil istun ja ise kohvitan....omamoodi hommikune elamus!
nüüd pean poodi salkama
suur kallistus kõigile
P.S.linnud on nii väiksed ja kohe lendavad ära kui välgatus käib, õues ei saa ka pildistada, köögi aknast tehtud pildid on nigelad..aga muidu on linde palju ja huvitav jälgida

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar