neljapäev, 20. november 2014

kingitus

Ma sain tänutäheks 2014 a eest Yves Rocherilt kingitused öö- ja päevakreemi....hea kui ikka midagi muidu ka siin ilmas saab
Ega ma ainult omale sealt kaupa tellinud...varustasin tervet suguseltsi, kuid nüüd sain ka midagi endale...noh ega need kortsud  nüüd sellepärast kao, eks vanadus tee oma töö aga põnev toiming vahel nägu ka kreemitada
Lubasin endale ka sel puhul piduliku lõuna  E-kaubamajas muidu oma valmistatud toit muutub väga üksluiseks
ma väga armastan kohupiimavahtu kisselliga ....nii et sai  siis ka veidi maiustatud ja ringi hulgutud...
riides olin päris talviselt, sest kurk ikka veidi haige ja mõtlesin, et mängin siis õues jalutades kohe lumememme....

Seisin  kohe pea peal! Nii vahva (mammu kui loed mind pööra pilt ümber sest ma ikka veel ei oska seda teha)......üldiselt jõudsin koju ja kopsud on nüüd karget värsket õhku täis..panen oma kaminakese  küdema ja kukun lehti lugema, pole siiani veel jõudnud seda teha .........               
aga teile kõigile suur kallistus (nii tore et ilmuvad ikka eririikide lipud nendest kes mind loevad
teritusi Kaliforniasse, Rootsi, Soome, Egiptusesse, Lätti , Venemaale jne.)                                

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar