esmaspäev, 17. november 2014

kamina soojuses

Oh kui mõnus on kohvitada kamina  juures istudes...tulevad igasugused huvitavad mõtted pähe...nt. Tartus pidi +2 sooja olema, aga pesu on õues külmunud, mina arvasin alati, et pesu külmub -1 kraadi juures, ju ma siis eksin, või on  meie õues suure puude all külmem, tegelikult kraadiklaas akna taga näitab ka +1 (aga akna soojus ju?)

kassil on oma tegevus, kui linnud söövad siis ma teda õue ei lase ja ta jälgib mängu toast

Aga veel üks pilt synnast -kauaaegsed sõbrad koos...
Volli on küll väga tagaplaanile jäänud


Eile sai peale sauna külma õllega maiustatud...kurk valus!
kuidas ma homse esinemise  Härmalõngas küll välja vean, hommikul tegin L-le ettepaneku mõnda laulu üksinda laulda...tema aga ütles, et kui ma kitarre täpselt häälde panen siis proovib (ometi koorilaulja), aga soolot ei taha kuidagi laulda....
määrin kurku lausa meega, enne kuristasin soolaveega (õemehe õpetus).....joon hästi kuuma kohvi praegu ja soojendan kamina ees .....ai-ai kuumaks läheb - see kamin ju lausa õhkab soojust...igaks juhuks räägin täna sosinal siis tuleb ehk hääl homseks tagasi ....ei saa enam ära ka öelda, seal ju kolm sünnipäevalast ootamas...
kalli-kalli kõigile 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar