kolmapäev, 12. november 2014

markidest

Mu laste isa oli suur filatelist....Ma andsin kõik margialbumid pojale kui ta Inglismaale kolis...ja nüüd vaata imet seoses remondiga tuli veel üks margialbum välja 1941-53 a. vene margid....Oi, mõtlesin - nüüd saan miljonääriks! sest margid vanad ja paljud ilma templita....aga võta  näpust, tuli meelde , et mul ju lapsukesed - üliõpilased kellel raha vaja ja kes oskavad marke ka interneti kaudu müüa...kutsusingi mammukese kohale...mammu võttis albumi oma kätte ja nüüd uurib kuidas neid müüa saab..täna helistaski juba, et üks ilma templita mark maksvat lausa 120 eurot....muidugi mitte kõik aga väärtuslikumad..mammul seda ärivaistu on ja ajajooksul saavad   omale veidi raha juurde, et ikka kõrkkooli lõpetada,  eks noortel kulub seda raha  rohkem
Ma ei jõudnud rohkem marke pildistada, sest album rändas juba minema......peab  raamatukogus tuhnima, ehk leidub seal veel midagi väärtuslikku...sest filatelistid me lastega  ise  pole, aga laste isa ja vanaisa olid küll seda
ma alati imestasin miks kadunud mees marke luubiga uuris ja pintsettidega ainult neid liigutas, nüüd kui mammuga uurisime kas mark on templiga või ilma kasutasin ka luupi, sest margil võib templist ainult väike täpp  alles olla...oh ma olin omal ajal loll ja  müüsin väga odavalt ühe albumi ära, enne kui poeg need Inglismaale kaasa võttis....selles albumis olid eestiaegsed vanad margid ja maksaks praegu kindlasti palju-palju  rohkem....nii võhikult ma nende markidega käitusin aga loll saab kirikus ka peksa....hea et albumid laste käes on, nad oskavad neid paremini hinnata
aga teile ilusat hommikut!

1 kommentaar: