laupäev, 22. november 2014

täna on laupäev - suur koristamise päev.....huvitav et  peab seda tegema....ma mõnikord sellest traditsioonist kinni ei peagi, sest võib ju reedel ka koristada....aga harjumusel on suur jõud ja selle vastu ei saa..
muidugi ma meelsamini istuks palmide all ja laseks mõnel endale palmioksaga tuult ka veel teha...oh kui mõnus see oleks...äkki sõidaks veel kuhugi, mul sünnast 100 e kaart veel olemas (Tuuli kingitud) ja veel võitsin reisimänguga veidi raha...aga see  liiga väike summa, et palmide alla põrutada..lähen parem Otepääle romantilise pakettiga..   aga seal pole palme
Ei ma pean koristama hakkama, sest muidu L ei vii mind homme tantsima..seal just esineb minu lemmik laulja
Oh kus ma siis peale hakkan...koridor juba nii pikk mis veel tubadest rääkida, ei selle suure korteri peab vist väiksema peale vahetama, lapsed ju kodust läinud ja kahele on ruumi palju
vau pildi peal on see koridor veel pikemaks läinud...nii pikk ta siiski pole..
ma lähen ruttu koristama muidu lähevad toad ka veel suuremaks...hirmul ju suured silmad!
Tralla-laa  hakkan lauluga pihta sest töö ja laul üheskoos on päris lõbus
kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar