kolmapäev, 5. november 2014

salakaup

Nendes armsates türgi kruusides tõin ka veidi salakauppa....kanna-kleopatra on mul juba olemas, kaunistab suveti mu aeda
ta hästi paljuneb ja ma olen teda paljudele sõpradele jaganud...
aga nüüd ma tõin sellele lillele ka õed..nad on veidi teistsugused aga ka uhked ja kõrged, istutan kevadel nad kõik ühte kampa siis on ilus vaadata
kollasel on ainult üks õis näha, aga üldiselt on nad suured puhmakad seetõttu ka sõpradele jagatavad
kohvrisse panin ma sellesse, mis pagaazi läks, ja kuna ma võtsin väiksed lillepojakesed, siis mahtusid nad nendesse kaunitesse türgi kruusidesse ära
istutasin nad lillepotti, näevad välja väga äpud, märg paber oli ümber
nii on lood siis minu salakaubaga, aga talveti hoian neid lilli külmas toas
suur kallistus kõigile!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar