kolmapäev, 4. jaanuar 2012

Aurasse

Vau, täna nägin unes, kuidas ma üle Emajõe ujusin...lõpuks nii väsisin, et pidin ära uppuma...ärkasin suure hirmuga üles... aga  tegelikult olen kunagi ikka ujunud ka, praegu küll ei julgeks...kuid  ujumine on ikka üks mõnus asi l,  nii et täna siis Aurasse minek.... nii armas, et meil   Tartus see Aurake on!   Seal saab kõiki vee protseduure, aga  täna  lähme ainult ujulasse.... oleme püüdnud ikka korra nädalas käia, vahel ka harvem.
Samuti tennise mängimise Tamme st. taastame järgmisest nädalast... mina küll teab mis mängija ei ole aga tänu Priidu heale õpetamisele olen ikka reketiga rohkem vehkima hakanud...ma ainult  veerand tundi järjest mängin,siis vahepeal puhkan. Me käime 3-4 kesi siis saame aja ilusasti ära kasutada....suusalund veel ei paista.. 
                                                    meie kaunis Emajõgi
Ilusat talvehommikut teile kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar